14 Mart 2012 Çarşamba

Muzcuklarım

Füzen, 20dk
Toz pastel, 40dk
70 x 100 cm

4 yorum:

  1. yemeden çizemedin mi :(

    YanıtlaSil
  2. Eheheh önce öyle başladım sonra dayanamadım yedim silip tekrar başlamak zorunda kaldım:pp

    Bu arada füzen hiç denememiştim pis bir iş olduğu için ama çok keyifliydi özellikle el kadar tablette minik parmak hareketleriyle çizim yapmaya alıştıktan sonra boyumdan büyük kağıtları kollarımı açarak avuçlayıp parmaklayıp boyamak çok zevkliydi:)) Herkese ısrarla ve şiddetle hatta zorbalıkla öneririm toz pastel veya kömürü kocaman kağıtlarda mıncıklamalarını!!!!

    YanıtlaSil
  3. Bir Adsız der ki; muzlar her zaman yenilebilir, sanat her zaman mıncıklanabilir ve kimi zaman bir kullanıcı adı kullanılabilir haldedir. Bu üç şeyi hayat boyunca bir kere deneyin.

    YanıtlaSil