6 Mart 2013 Çarşamba

Bugün yolda karşılaştığım bir kediye eğilip parmağımı uzatmam ve onun da gelip burnunu parmağıma değdirmesi sonucu oluşan elektrik çarpması nedeniyle zavallı kediciğin yaşadığı şok ve burnunda hissettiği acının sorumlusu elektrik kaçağı yapan kasa üreten Asus'tur. Bu bilgisayarı aldığımın ertesi günü ekranındaki ölü pikseli fark edip geri götürdüğüm ama mağazadan alınan ürünlerin değişimini yapmadıklarını söyleyen aç Vatan Bilgisayar'dır. Ben değilim. Ayedaş bile olabilir ama ben değilim. Durup dururken karmamı kirletiyorsunuz!

4 yorum:

  1. Adsız yoruma yasak geleli buralar dutluğa dönmüş.

    YanıtlaSil
  2. Ehehehe evet öyle oldu mecburen. Yorumun yayınlanması için de onayım gerekiyor. 8)

    YanıtlaSil
  3. Adsizlara takilmak yerine paylasima odaklanmak daha akil kari, daha olmasi gereken degil midir boyle formatlarda. Cunku, cok zor olmasa gerek bir adet google hesabi edinip, efendi gibi bir yorum yapip ve vicdan sahibi oldugunu umdugunuz blog sahibinin bu yorumu onaylamasini beklemek.

    Gelelim yaziya

    Sevgili Bambaska Duygu, inan durumuna sevgili kedi dostuma üzüldügüm kadar çok üzüldüm amma lakin ki çok sanslısın, ölü piksel bulman sana bambaskalık ve yine sevgili kedicik yaşadıklarına renk katmış.

    Misses

    YanıtlaSil
  4. Paylaşıma odaklanmak diye bir şey yok yahu kırk yılda bir bir şey koyuyorum zaten o da kan içen vampir resmi değil yani çiçek böcek genel olarak ama nedense bunun altında adsızlar birbirine giriyor argo içeren yorumlar uçuşuyor yorumu sildiğimde yorumum silindi yazılıyor ya da benim yorumumu sil diye tekrar yorum yazılıyor. Yorumcubaşı oldum çıktım maalesef. Blogu açarken işlerim bir arada dursun arada da iki kelime bir şey yazarım diye düşünmüştüm. Arkadaşlarımdan zaten başka şekilde yaptıklarım hakkında yorum alıyorum. Buraya da bakarlarsa bir gülücük bile koysalar hoşuma gider ama bunun için uğraştırıcı bir yorum yapma prosedürü olmasını istemediğimden anonim kullanıcıya kapatmayı istemedim ve sabrettim uzun süre ama olmadı. Sağlık olsun.
    Sensin bambaşka.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil