10 Haziran 2012 Pazar

/gg


Denediğim kumaş kalemlerinin değerlendirmesi:
Zig Fabricolor 2mm cidden çok saçma bir kalem, bu Deviruchiciğin gövdesinde kullandım kahverengisini ve yarısında bitti. Merak edip içini açtım upuzun kalemin çift taraflı uçlarına kısacık kartuşlar koymuşlar kalem boyunun 1/5i kadar. Tebrikler.
Artline Shirt Marker 2mm yavruağzı rengin markası o da malesef ki dağılıyor. Gerçi kumaş biraz naylonluydu onun da etkisi olabilir ama diğerleri dağılmadı.

Pentel Gel Roller for Fabric 1mm i de siyah kontur için kullandım en iyisi oydu ama hepsi ama hepsi ilk yıkamadan itibaren soldu. 
Şişe kumaş boyaları gibi kalıcı değiller ama onlar gibi kalıp şeklinde de durmuyorlar kumaşın üzerinde.
Pamuklu üzerine çizmek daha kolay ama o da soluyor. Öyle de yaptım bir kaç tane ama onlar hediye olup gitti:) İşte böyleyken böyle. 

9 yorum:

  1. çohda iyi de olmadı, çohda güzel hiç olmadı
    ha niye olmadı
    çünkü çizmiyosun yazmıyosun
    çizde bilelim hayatta olduğu
    ama yine de bu türban olayını çok karıştırdılar

    YanıtlaSil
  2. adsız ne bilaher ya
    te allam

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar da haklısın... Düşüncelerinin hepsine sonuna kadar katılıyorum ve hatta seni ayakta alkışlıyorum!

    YanıtlaSil
  4. Farklı şeyler denemesin mi insanlar.. Kağıda oraya buraya değil de kumaşa çizmiş işte. Ne kadar sığ yorumlarınız var :P

    YanıtlaSil
  5. Ben bozdum bu blogun aurasını. Hep yazdım işte yok belediyeyi şikayet ettim yok 122yi şikayet edemedim, adam ezdim, doktora kızdım.... Bu yüzden de gelen saydırıyor giden saydırıyor:D Artık ben de çingeneliklerimi paylaşmayacağım zaten biber spreyime el koydular en son. Belki yenisini almayıp daha dingin bir hayata başlamalıyım. Yalnız şunu söylemeden geçemiycem geçen bir komşuyla tartışmışım uhhh süperdi:DDD

    YanıtlaSil
  6. Bak güzel kardeşim

    Bizim farklılıklara ötekilere berikilere saygımız sonsuz. Oradaki mesaj yazarın blogu uzun zamandır yenilememesinden kaynaklı. Yoksa isterse umumi tuvalet kapılarını çizittirsin, bişiler yaptığı sürece sıkıntı yok. Sığ yorum diyerek neden beni ötekileştiriyorsun, örseliyorsun , kanıtsatıyorsun beni -( birde iki nokta ile biten cümlen var ki beni benden aldı.. edebiyen sardıldım.. -( yani öyle demiş bizim temelde anladın mı şimdi.

    Komşuyla tartışma muhabbeti de güzel olur, araya çıtırlık okunur yani. fakat örselendim..

    YanıtlaSil
  7. Baktım güzel kardeşim, baktım. Ama sadece senin yorumuna değil uzun süredir yazılan yorumlara baktım, bakageldim. Ne zaman farklı bir uğraş görülse bir laf edildi, "Bu ne ya? Neden bunlarla uğraşıyosun? Çizsene sen." dendi. Yorumum onadır. Eyyorlamam onadır. Sen içini ferah tut, saygılar.

    YanıtlaSil
  8. ya çok karıştırdılar bilader, bu blog olayını çok karıştırdılar. ha bu bayan şu şekil çizer, o bu şekil. özgürlük birdir.

    hadi hayırlı işler.. ( iki noktaya dikkat)

    YanıtlaSil