13 Mayıs 2012 Pazar

Leziz Ceset

yeni şarabı içecek.

8 yorum:

  1. Abi biliyorsun senin bir sürü çizimini vs zaten çok beğeniyorum(herkesin yavrusu kendine güzel:P) ama manuel(elektronik ortamda yapılmayan-el yordamıyla) olanlar ayrı bir tatlı yeaa..Buna ve alttaki gelincikliye bayıldım..
    Ayrıca uzun zaman sonra seni çok çok iyi gördüm, elem tere fiş kem gözlere şiş, maşalla, tütü tütü tütü, mavi boncuk alcam sana:)

    YanıtlaSil
  2. O dişleri, o kadını (:O), o çizmeleri, o kaykayı, fili ve son olarak o topu nerden bulabilirim yardımcı olur musun :(

    YanıtlaSil
  3. Aman Cottonsamcim ne tatlı sözler:D Teşekkür ederim keltoş vampirimi beğenmene de sevindim iyi gördüm demene de ben de seni çok iyi gördüm ama böyle 2dk görüşmek olmadı 15 güne kadar buralardaysan bir şeyler yapalım bisikletle yaya ezmek olur ada olur başka eğlenceli şeyler olur:)) Öperim.

    YanıtlaSil
  4. :D Wstsfacım dişleri şaka tükkanından.. Kadını ortamlardan;)) Aynen bu şekil olması şartsa plaj ve havuz başı. Çizmeler için üzgünüm geçen sezon Bershka. Fili de cidden ben de istedim ne güzel olurdu minik bir fille yaşamak ama yine de evimize kendi istekleriyle gelip yerleşmedikleri sürece çoğu hayvanı doğal ortamlarından koparmamak gerektiğini düşünüyorum.:P

    YanıtlaSil
  5. Acidcim rica ediciim sağlıksız şeyler olsun :)Son 15 günüm ergen gibi bira-pattiz eşliğinde şişelerin dibini görerek, rezillik çıkararak geçsin..
    Sen okul takvimine bak haberleşim, gitmeden her şekilde seni görücem zaten ^.^
    Yarın belki öğleden sonra Dr' la görüşebiliriz(okul sonrası Taksim??)
    Ayrıca senle adaya gitmek kısmet olmamıştı, belki gideriz??Çook öptüm..

    YanıtlaSil
  6. Aaa senin son 15 günün mü burada? Benim de son iptal 15 günüm:S O zaman sizi Fındıklıya bekliyorum.. YArın da olur:)) Ama dersen ki Haziranda da buradayım o zaman gelsin adalar gitsin modalar:)

    YanıtlaSil
  7. Doğum günü pastasıyız, acidpie'ın hastasıyız.

    YanıtlaSil