28 Aralık 2011 Çarşamba

Baykuşçuklar ve Büyülü Fotoğraflık


Ön



Arka



A4, 0,5mm, alüminyum

2 yorum:

  1. Bu aralar baykuşlara toplum olarak büyük ilgi duyuyoruz. Sanıyorum bunun etkileri sizdede aleni efem. Geçenlerde şirketin penceresine bir şey çarptı ve etraftaki meraklı gözler aşağı bakarken ben önümdeki bilgisayar masasının engellemesi ile fark edemedim ne olduğunu. Yerimden kalkıp bakınca fırıldak baykuşun hafiften silkinmesi ile uçup çatıya konmasını izledim. İçimden "ulen fırlamaya bak, ne şirin" dedikten sonra normal yaşantıma devam ettim. Sanırım fazlasıyla bu ilgiyi hak ediyorlar. İyi günler efem.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Camı Farkedemeyen BayKuş, anınızı bizlerle paylaştığınız için teşekkürler. Ben de bugün bir sergiye gittim. Yalnız sergi kısmına girmeden önce dayımlarla buluşacağım için binaya girip içeride oturmaya başladım. Onlar geciktikçe ben de oyunlarda rekorlar üstüne rekorlar kırarken yanımdaki cama bir şey çarptı. Oyuna kaptırdığım için göremedim ne olduğunu. Başımı çevirip bakınca fırıldak bir teyzenin hafiften silkindikten sonra dönen kapıya yönelmesini izledim. Eğer cama çarpan şirin bir baykuş olsaydı olaylar daha farklı gelişirdi ama ben oyun oynamaya devam ettim. Size de iyi günler.

    YanıtlaSil