16 Mayıs 2011 Pazartesi

Miss Caine

I'm a proud friend of Miss Caine and always will be.

6 yorum:

  1. dapanca mı o? iyimiş.
    nerden uyduruyorsunuz bu isimleri?

    YanıtlaSil
  2. :)Teşekkür ederim.
    Uydurukçu olmanın yararları.

    YanıtlaSil
  3. saçın arkasında da tüfek filan gizliyo heralde

    YanıtlaSil
  4. Heheheh olablir:DD Her şeyi beklerim Miss Caine'den. Arkadaşım diye söylemiyorum sürprizlerle doludur.

    YanıtlaSil
  5. Bakın bayan, çok güzel çiziyorsunuz. Bence bu çizimlerinizin konularını biraz daha genişletmeniz ben gibi takipçilerinizi ekistira hoşnut kılacaktır. Bir de bir ara size bir resim vermiştim boyayacaktınız bitti mi acaba o? Bir de tüm dediğiniz filmleri izledim zombili olan hariç. Waking Life dan hiç bir şey anlamadım, I'm a Cyborg But thats Ok süper bir deneyimdi, Man from Earth keyifli dakikalar yaşattı; oradaki emin olamama hissini bizzat yaşadım. Son olarak Y Tu Mama Tambien gibi kuduruk ve bir o kadar gerçek bir yapıt. Bir de başka film var mı önereceğiniz? Şimdiden teşekkürler abi.

    YanıtlaSil
  6. Rica abi:D Teşekkürler yorumun için Origamicim haklısın ben de detay mekan bol bol olsun konulu olsun istyorum ama bunlar genelde fırça denemeleri sonucu çıkan şeyler ve hala da istediğim gibi bi fırça bulamadım ayarlarla oynamaktan ayar oldum. Filmleri beğenmene de sevindim ben de seninkileri beğendim. Bana bi mail atar mısın(A)

    YanıtlaSil